Otwórz zlecenie serwisowe. Skorzystaj z intuicyjnego formularza, by opisać nam swój problem. Wybierz plan serwisowy, podaj dane do kontaktu oraz jego preferowaną formę, następnie określ formę dostarczenia i gotowe!
Po wypełnieniu formularza otrzymasz numer zgłoszenia serwisowego, który od tej pory będzie identyfikatorem Twojego sprzętu na serwisie. Uzyskasz także instrukcje przekazania nam sprzętu zgodnie z wybranym przez Ciebie sposobem doręczenia
porozmawiaj z naszym konsultantem
Wybierz odpowiadający Ci czas diagnozy
Standardowy czas diagnozy nośnika do 14 dni od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.
Przyspieszony czas diagnozy nośnika do 7 dni od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.
Najszybszy czas diagnozy nośnika w ciągu 48h od momentu przyjęcia sprzętu do serwisu.
należy do:
Grupa Global Sp. z o.o.
z siedzibą przy:
Al. Roździeńskiego 90
40-203 Katowice
NIP: 6342840605
KRS: 361668155
Numer konta:
62 1140 2004 0000 3102 7572 6451